SkiWorld.org.ua

активный отдых в Карпатах и горнолыжных курортах Украины и Европы

Бугіль, друг сноубордиста


2013-11-05 11:39:15 UTC

Найчастіше у карпатських горах саме бугільні підйомники «псують кров» сноубордистів. (Гірськолижникам простіше користуватися підйомниками – дві лижі дають більше простору для маневрів, аніж одна дошка.) Вагонні (фунікулери), капсульні, крісельні підйомники лояльніше «відносяться» до всіх райдерів, а от з бугільними (буксирувальними) часом доводиться спітніти.

Щодо крісельних, щоправда, також треба відмітити деяке підводне каміння – підхід і посадку та відхід. Щоб спростити собі задачу, краще відстібнути одне кріплення (заднє) на кшталт самоката. Сходячи з крісла, зразу ж від´їжджайте праворуч (регуляри) чи ліворуч (гуффі).

Повернемося до наших бугелів. Труднощі при користуванні бугелями виникають у сноубордистів через необхідність велику частину підйому пересуватися в положенні дошки, максимально наближеному до горизонтального. І, як ми вже згадували маневрові якості сноубордерів, піднімаючись, доводиться об´їжджати різні природні перепони (каміння, нагромадження криги, пні), що важче зробити з дошкою, аніж з лижами.

Отже, відстібнувши заднє кріплення, вибирайте максимально пласке місце для посадки. Вільну ногу поставте на гумову підставку перед заднім кріпленням. Посадку здійснюйте, опираючи вагу тіла на передню ногу (і утримуйте такий баланс ваги впродовж усього шляху). Майстри радять підніматися вдвох, причому враховувати різкість поштовху і підтримувати одне одного (гуффі краще їхати зправа, регуляру – зліва).

Якщо під час руху ви втратили рівновагу, то для її встановлення вам треба допомогти собі вільною задньою ногою (ну, чисто як у кицьки чи песика – задні ноги, передні…). Але будьте уважні, співвідносьте швидкість бугеля із вашою власною швидкістю. Такий маневр потребує деяких зусиль.

Втрата рівноваги вийшла з-під контролю? Впали? Якнайшвидше відпускайте бугіль, відповзайте набік, не залишайтеся на шляху канатки. Тоді вже спокійно підніметесь, причепуритесь та спокійно, без поспіху, перевірите свої кріплення.

Для того, щоб вберегтися від травмування рук, не накручуйте трос на зап´ясток, не намагайтеся таким чином міцніше зафіксуватися на підйомнику.

Діставшись до кінцевої (на ваш погляд) зупинки, підтягніться вперед і зісковзніть з підйомника, знов-таки, вбік. Як свідчить практика, на відміну від крісельної дороги, на бугелі гуффі зручніше від´їжджати праворуч, а регулярам навпаки – ліворуч.

Якщо ви вирішили зійти раніше, ніж досягнете вершини, підтягніть трос та рвучко відпустіть – бугіль зійде з основного тросу та ви відчепитеся.

Дехто з райдерів не відстібує задню ногу при підйомі, запевняючи, що так зручніше, а до того ж економить час на застібання кріплень на горі. Це особисті вподобання кожного, набуті в процесі катання.

І наостанок ще декілька порад від досвідчених сноурайдерів. Ніколи не кладіть дошку кріпленнями догори і впродовж схилу. Мотузок, що зв´язує борд з ногою, має бути завжди застібненим. Якщо ваша дошка «втече» від вас униз схилом, то вона не тільки забезпечить вам пішу прогулянку, а й може досить серйозно травмувати когось на своєму шляху.

Переносити дошку зручніше, тримаючи її під пахвою між кріпленнями. Або ж позаду себе обома руками на рівні, вибачте, сідниць. Та все-таки менше носіть дошку в руках і більше катайтеся!

 

 

Чтобы оставить отзыв, вам необходимо зарегистрироваться